Syarahan B.Arab Ihtifal KAFA 2011

Tahnik Muhammad Uwais

Saturday, February 6, 2010

Alhamdulillah dapat hadiah @ Hari Anugerah Sekolah Lambor

3
Semalaman saya tak tido dok terbayang nak dapat hadiah pada hari ini (Sabtu, 6.2.2010). Selepas solat Isya bersama adik & umi , saya terus tidur dengan harapan cepat sampai pagi ini. Alhamdulillah pagi ni ayah kejutkan saya pun dengan mudah saya bangun. Solat Subuh dan bersiap ikut ayah macam biasa ke sekolah. Hari ini hari bersejarah untuk keringat dan usaha 2009, saya menerima 4 hadiah dari pihak sekolah.
  • PERTAMA dalam kedudukan dalam kelas Tahun 1/2010
  • Pencapaian Terbaik 7 mata pelajaran (BMK,BMP,M3,SN,PAI,BI,BA)
  • Tokoh Murid Terbaik 'Kem Bestari Solat' Tahun 1
  • JAUHARI EMAS dalam Program NILAM
Ayah dan umi sangat gembira dan bersyukur sama atas kejayaanku ni. Moga saya akan terus mengekalkan prestasi seumpama ini untuk peringkat seterusnya. Insyallah tahun depan adik pun menjejaki pencapaian ini. Amin Ya Rabb...

3 Response to Alhamdulillah dapat hadiah @ Hari Anugerah Sekolah Lambor

February 6, 2010 at 11:03 PM

tahniah atas kejayaan ini...semoga terus cemerlang

Itulah Aku
February 9, 2010 at 5:41 PM

Salam adik,

Tahniah atas semua pencapaian.
Semoga memperolehi kejayaan yang terbaik di dalam semua perkara.

Teruskan !

February 10, 2010 at 10:47 AM

Buat En. / Pn. Sonata & Cikgu Yasmin,

Terima kasih buat penghargaan tersebut, namun kini saya resah untuk mempertahankan kecemerlangan ini.

Moga sama2 doakan untuk kuat beristiqomah.

Memori Indah ...

Memori Indah ...

Kongsi Pengalaman Ayah Umi

Family Day 2010 @ Cinta Sayang Resort