Syarahan B.Arab Ihtifal KAFA 2011

Tahnik Muhammad Uwais

Sunday, September 2, 2012

Aidilfitri 1433 kami syukuri.

0
Alhamdulillah , tahun ini kami berhari raya sepenuhnya di Perak. Sesuatu yang berat sebelah dimata rakan dan sahabat ayah. Namun sebenarnya atas nasihat doktor , umi kami tidak dibenarkan untuk travel jauh dan lama dalam kereta.

Berita gembira buat kami, dan iringan doa kami untuk umi bagi meniti saat gembira setelah 9 tahun menanti. Aidilfitri kami dengan sederhana akan tetapi meriah dengan semangat kekeluargaan. Keakraban keluarga menjadi tonggak kebahagian yang kami rasakan. 

Disini sahaja dikongsikan suasana kami bergembira dihari raya, ditambah pula tahun ini ayah kami bertugas selaku Imam dan khatib Aidilfitri di Masjid Jamek Lama, Kg Gajah. 

Keluarga Besar kami di Hari Raya ke-2
Hari raya ke-2, di rumah Nenda kami diadakan majlis berendoi sambil open house hari raya. Meriah berkerjasama sesama keluarga kami. Alhamdulillah. Maka kami mengambil kesempatan bergambar bersama kenangan full house.

Keluarga Pak Long

Keluarga Mak Ngah

Keluarga Pak Alang

Keluarga Pak Uda

Keluarga Wanchik
Inilah keluarga kami ...

       
Keluarga Pengantin Baharu - Sepupu kami Along
Keluarga  Sepupu kami Doktor - Angah



Keluarga Ibu bapa baharu - Sepupu kami Kak De
Berita Umi kami yang sedang mengandung adik kami setelah 9 tahun menjadi suatu kesyukuran dan kegembiraan kami untuk menantikan saat-saatnya. Doakan umi kami sihat, cekal dan bersemangat melalui liku-liku ini. Kami akan teruja menantikan bersama. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin. Terima kasih Allah, umi dan ayah. 

No Response to "Aidilfitri 1433 kami syukuri."

Memori Indah ...

Memori Indah ...

Kongsi Pengalaman Ayah Umi

Family Day 2010 @ Cinta Sayang Resort