Syarahan B.Arab Ihtifal KAFA 2011

Tahnik Muhammad Uwais

Monday, January 4, 2010

Melangkah Ke Tahun 1 SK Lambor Kanan

0
Salam buat kalian pembaca, terima kasih berkunjung ke sini.

Hari ini adalah hari bersejarah buat saya kerana pertama kalinya adik saya (Majidah) menjejakkan kainya ke sekolah dan pilihan beliau ialah bersama ayah iaitu SK Lambor Kanan. Seawal jam 6 am kami telah bangun dan bersiap dia, ayah ke masjid sepertimana biasa dan kami berdua berjemaah bersama umi untuk solat subuh.

Pakaian baru dengan kelengkapan sekolah telah pun disiapkan oleh umi malam tadi. Adik kelihatanteruja untuk memakainya. Memang seronok pengalaman diawal tahun. Namun kali ini ditambah pula bersama ayah kami menaiki kereta ke sekolah.

Kelas saya dan adik saya adalah bersebelahan. Ayah mengiringi adik terus ke kelas dan mendengar taklimat khas oleh Usth Sabtiah dan Pn Norsuhaila selaku guru kelas adik.

Waktu rehat kami berpeluang makan bersama dan ayah melayan kami dengan sempurna. Adik begitu selera menjamah makanan yang dibekalkan oleh umi. Nasi putih telur goreng, sedappppp. Moga kegembiraan ini akan menjadikan kami semua bersyukur.

SELAMAT MENDUDUKI TAHUN SATU BUAT ADIK MAJIDAH DAN KINI SAYA MELANGKAH KAKI KE TAHUN 2. DOAKAN KAMI BERJAYA DUNIA DAN AKHIRAT.

No Response to "Melangkah Ke Tahun 1 SK Lambor Kanan"

Memori Indah ...

Memori Indah ...

Kongsi Pengalaman Ayah Umi

Family Day 2010 @ Cinta Sayang Resort