Syarahan B.Arab Ihtifal KAFA 2011

Tahnik Muhammad Uwais

Tuesday, May 15, 2012

Alhamdulillah, langkah pertama kini bermula kembali 2012.

0
SABTU, 12 Mei 2012 suatu tarikh yang dinanti-nati dengan debaran saya untuk mempersembahkan usaha saya bagi Pertandingan Syarahan Bahasa Arab , Intifal KAFA Peringkat Daerah Kampung Gajah. Bertempat di SRA Manabil lil Ulum, Kampung Pasir Salak telah diadakan Ihtifal KAFA Peringkat Daerah Kampung Gajah untuk kesekian kalinya.
sedang bersyarah
Sekali lagi saya diberi tugas untuk mewakili SRA Raudatul Najah, Kampung Gajah sebagai peserta Syarahan Bahasa Arab. Namun kali ini , saingan hebat telah dapat dirasai menerusi 10 peserta lain. Alhamdulillah setelah ditenangkan oleh umi dan ayah serta doa dari insan disekeliling , maka saya cuba yang terbaik. Dengan usaha kali ini Allah pinjamkan kejayaan sementara untuk saya dibenarkan ke peringkat seterusnya.

Menerima hadiah dari Pegawai Tadbir Agama Kampung Gajah

2 mata mengatasi saingan ditempat kedua, membuktikan bahawa saya perlu berusaha lebih lagi. Apa yang pasti ketenangan amat penting bila membuat persembahan tersebut. Terima kasih umi, ayah, semua asatizah , ahli keluarga  dan sahabat - sahabat kerana doa kalian untuk kajayaan saya ini.

Doa berterusan mohon dilafazkan untuk saya terus tawaduk dan berjaya di peringkat seterusnya kelak. Sebarang kata-kata semangat adalah pemangkin kejayaan saya didunia dan akhirat.

No Response to "Alhamdulillah, langkah pertama kini bermula kembali 2012."

Memori Indah ...

Memori Indah ...

Kongsi Pengalaman Ayah Umi

Family Day 2010 @ Cinta Sayang Resort