Syarahan B.Arab Ihtifal KAFA 2011

Tahnik Muhammad Uwais

Tuesday, June 14, 2016

Alhamdulillah : Airmata kegembiraan hadiah utama daripada anakanda Kak Ngah 2015

0

Kenangan abadi selama-lamanya
 Alhamdulillah puji-pujian kepada Ilahi , nikmat kejayaan diperolehi menerusi saya sebagai Kak Ngah Majidah. Sesuatu yang tidak disangka dengan pencapaian terakhir sebelumnya perolehi 4A1B namun akhirnya pesanan SMS resultnya dipaparkan memperolehi apa yang kami semua idam-idamkan 5A.
menerima result di pentas utama
Dipagian hari , debaran memuncak dan ketenangan terganggu dengan 1001 perasaan. Rakan-rakan taulan juga sedemikian. Ayah yang pertama kali ingin mengetahui keputusan anak-anak muridnya di sekolah barunya juga sama. Namun tetap menenangkan saya. Usaha telah dilakukan, tawakal dan berselawat keatas junjungan besar Nabi Muhammad SAW itulah dijadikan azimat.

gembira bersama yang berjaya
Saya dan Ayah bergerak ke sekolah sebagaimana biasa. Kali ini Ayah tidak ke sekolah kerana ingin turut sama merasai debaran tersebut. Pabila berhimpun di dewan, wajah rakan dan ibu ayah semu yang hadir pelbagai warna-warna cerita sama berdebar.

Apa yang diingati ialah bilamana , namaku adalah nama pertama disebut mendahului rakan-rakan yang lain untuk mendapatkan result. 5A itulah hasilnya. Syukur Alhamdulillah, tak terkata. Ayah dijemput bersama-sama saya menaiki pentas menerima result tersebut, kelihatan airmata kesyukuran mengalir tanpa dikawal oleh kami berdua.
Syukur...Alhamdulillah

SubhanAllah,
Alhamdulillah,
Allahu Akbar.

Tiada kejayaan tanpa usaha , tawakal dan terpenting ialah doa kejayaan daripada ibu ayah.
Terima kasih semua.

No Response to "Alhamdulillah : Airmata kegembiraan hadiah utama daripada anakanda Kak Ngah 2015"

Memori Indah ...

Memori Indah ...

Kongsi Pengalaman Ayah Umi

Family Day 2010 @ Cinta Sayang Resort