Syarahan B.Arab Ihtifal KAFA 2011

Tahnik Muhammad Uwais

Tuesday, June 2, 2009

Catatan Hati Pelajar Cemerlang : MESTI DIMILIKI & DIBACA

0
Setelah memiliki buku 'Catatan Hati Nik Nur Madihah' dan menonton VCD 'Rahsia Kejayaan Nik Nur Madihah' (pelajar terbaik SPM 2008), jiwa saya tersentuh dengan jutaan kepayahan yang telah dihadapi oleh dirinya dalam memperolehi kejayaan cemerlang.Kini setelah membaca 'Catatan Hati Nik Nur Madihah' pula, maka jelas kepada kita bahawa tiada halangan dan rintangan yang kita lalui melainkan kita perlu berpegang teguh kepada Aqidah yang tulen terhadap ALLAH yang Maha Pencipta.

Buku ini MESTI dibaca oleh kita insan pendidik bagi menjadikan suatu lontaran ILMU yang mendalam buat anak2 didik yang dipertanggungjawabkan kepada kita seharian. Panduan buat ibu bapa dalam melahirkan insan cemerlang dimuatkan."Memberi rezeki yang halal dari yang halal seperti orang mencari sesuatu yang terbaik dari yang baik" - prinsip Ayah Nik Nur Madihah.Kematangan Madihah dalam berbicara & nukilan catatan hatinya jelas dapat dihayati oleh kita yang membaca atau menonton VCD tersebut.

Usaha menampilkan contoh kejayaan seumpama ini dikalangan golongan remaja amat baik dan diharapkan ianya akan menyentuh perasaan kita setelah menjadi pembaca & penonton VCD ini.

- Madihah 7, sendiri masih cuba menghabiskan bacaan tersebut dan memahaminya. Moga bahan bacaan ini jadi iktibar dan boleh jadi panduan buat dirinya & Majidah 6, adiknya.

No Response to "Catatan Hati Pelajar Cemerlang : MESTI DIMILIKI & DIBACA"

Memori Indah ...

Memori Indah ...

Kongsi Pengalaman Ayah Umi

Family Day 2010 @ Cinta Sayang Resort